You are here
Jeśli otrzymasz powiadomienie o zaległej płatności za przedmiot, natychmiast ureguluj należność. Powiadomienie znajdziesz w historii zakupów.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz więcej czasu na dokonanie płatności, skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie rozwiązania problemu. Sprzedawcy otwierają sprawy o zaległą płatność za przedmiot, jeżeli nie otrzymają zapłaty w wyznaczonym terminie. Otworzenie sprawy umożliwia im ponowne wystawienie przedmiotu i odzyskanie opłat za aukcję.
Gdy kupujący zapłaci, sprzedawca nie będzie mógł usunąć z jego konta informacji o zaległej płatności za przedmiot. Może to zrobić tylko eBay.
Jeśli zapłacisz za przedmiot, a będzie przy nim nadal widniała informacja o zaległej płatności, skontaktuj się z nami i przedstaw jeden z następujących dokumentów:
Więcej działań:
Dziękujemy za opinię! Aby uzyskać pomoc, kliknij Kontakt z nami.