Wyniki znalezione dla „Aktualizacja danych konta bankowego na potrzeby usług płatności”

Aktualizacja danych konta bankowego na potrzeby usług płatności

Jako sprzedawca korzystający z usług płatności musisz upewnić się, że dane konta bankowego powiązanego z Twoim kontem eBay są aktualne, aby móc otrzymywać wypłaty. Jeśli nie są lub jeśli chcesz otrzymywać wypłaty na inne konto, musisz zaktualizować dane konta bankowego z zakładki Płatności w Panelu Sprzedawcy lub z sekcji Płatności na stronie Mój eBay.

Ważne
Informacje na tej stronie dotyczą tylko klientów mieszkających w Unii Europejskiej. Klienci mieszkający poza Unią Europejską powinni zapoznać się z naszym artykułem Updating your Payoneer account details for managed payments (artykuł dostępny tylko w języku angielskim).

Wypłaty

Wypłaty związane z ostatnimi transakcjami inicjujemy codziennie albo co tydzień, w zależności od wybranego przez Ciebie harmonogramu wypłat, a środki trafią na Twoje powiązane konto bankowe.

zakładce Płatności w Panelu Sprzedawcy lub w sekcji Płatności na stronie Mój eBay możesz sprawdzić, które konto bankowe jest obecnie skonfigurowane do otrzymywania środków. Jeśli dane Twojego konta bankowego są nieaktualne lub chcesz otrzymywać wypłaty na inne konto, musisz zaktualizować swoje dane. Konto bankowe do wypłat możesz zaktualizować w Panelu Sprzedawcy. W tym celu:

  1. Przejdź na stonę Panel Sprzedawcy > Płatności.
  2. Wybierz Edytuj obok Formy wypłaty.
  3. Wprowadź zmiany i wybierz Zaktualizuj konto bankowe.

Konto bankowe do wypłat możesz zaktualizować też na stronie Mój eBay. W tym celu:

  1. Przejdź na stronę Mój eBay > Płatności.
  2. Wybierz Edytuj pod kontem bankowym Na potrzeby wypłat.
  3. Wprowadź zmiany i wybierz Zaktualizuj konto bankowe.

Potwierdzenie zmian i aktywacja wypłat na nowe konto bankowe zajmują zwykle 2 dni robocze.

Wskazówka
Twoje powiązane konto bankowe musi być kontem bieżącym lub firmowym. Nie może to być konto oszczędnościowe.

Dostarczenie wyciągu bankowego

Jeśli podasz nam dane konta bankowego, ale nie uda nam się go zweryfikować, może być konieczne przesłanie nam jednego z ostatnich wyciągów bankowych z konta, które próbujesz zarejestrować. Potrzebujemy tego dokumentu w celu weryfikacji Twojej tożsamości i firmy. Jeśli będziemy potrzebować tych dodatkowych informacji, wyślemy Ci wiadomość e-mail, a także umieścimy w Panelu Sprzedawcy lub na stronie Mój eBay powiadomienie zawierające instrukcje, jak przesłać nam kopię wyciągu.

Upewnij się, że wysyłany do nas wyciąg bankowy:

  • dotyczy konta, które próbujesz zarejestrować;
  • dotyczy konta, które należy do Ciebie, oraz zawiera Twoje imię i nazwisko lub pełną oficjalną nazwę Twojej firmy;
  • ma mniej niż 12 miesięcy;
  • zawiera co najmniej 4 ostatnie cyfry numeru Twojego konta bankowego;
  • zawiera oficjalny nagłówek banku.

Jeśli nie jesteś w stanie dostarczyć wyciągu bankowego, możesz przekazać nam jeden z poniższych dokumentów:

  • podpisane przez menedżera banku pismo zawierające co najmniej 4 ostatnie cyfry numeru Twojego konta bankowego;
  • wydrukowany formularz polecenia zapłaty.

 

Wskazówka
Gdy zaktualizujesz dane, zweryfikujemy Twoje konto bankowe, co może potrwać do 2 dni roboczych. Po zweryfikowaniu konta wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem, a Ty zaczniesz otrzymywać wypłaty na swoje nowe konto bankowe.

Czy te informacje były przydatne?

Pozostało znaków: 100

Dziękujemy za opinię! Aby uzyskać pomoc, kliknij Kontakt z nami.