Wyniki znalezione dla „Aktualizacja danych konta bankowego na potrzeby usług płatności”

Aktualizacja danych konta bankowego do wypłat

Jako sprzedawca na eBay będziesz otrzymywać wypłaty na Twoje powiązane konto bankowe. Jeśli dane konta bankowego nie są aktualne lub jeśli chcesz otrzymywać wypłaty na inne konto, musisz zaktualizować dane konta bankowego z zakładki Płatności w Panelu Sprzedawcy lub z sekcji Płatności na stronie Mój eBay.

Ważne
Informacje na tej stronie dotyczą tylko klientów mieszkających w Unii Europejskiej. Klienci mieszkający poza Unią Europejską powinni zapoznać się z naszym artykułem Updating your Payoneer account details (ten artykuł jest dostępny tylko w języku angielskim).

zakładce Płatności w Panelu Sprzedawcy lub w sekcji Płatności na stronie Mój eBay możesz sprawdzić, które konto bankowe jest obecnie skonfigurowane do otrzymywania wypłat i w razie potrzeby zaktualizować swoje dane.

Aby zaktualizować konto bankowe do wypłat w Panelu Sprzedawcy:

  1. Przejdź do zakładki Płatności w Panelu Sprzedawcy.
  2. Wybierz Edytuj obok Formy wypłaty.
  3. Wprowadź zmiany i wybierz Zaktualizuj konto bankowe.

Aby zaktualizować konto bankowe do wypłat na stronie Mój eBay:

  1. Przejdź do sekcji Płatności na stronie Mój eBay.
  2. Wybierz Edytuj pod kontem bankowym Na potrzeby wypłat.
  3. Wprowadź zmiany i wybierz Zaktualizuj konto bankowe.

Potwierdzenie zmian i aktywacja wypłat na nowe konto bankowe zajmują zwykle 2 dni robocze.

Wskazówka
Twoje powiązane konto bankowe musi być kontem bieżącym lub firmowym. Nie może to być konto oszczędnościowe.

Zmiana konta na firmowe

Jeśli chcesz korzystać z firmowego konta bankowego, aby sprzedawać na eBay, musisz zarejestrować konto firmowe. Jeśli jesteś zarejestrowany(na) jako osoba prywatna, możesz zmienić konto na firmowe w następujący sposób:

  1. Przejdź na stronę Mój eBay > Konto.
  2. Wybierz Informacje osobiste, a następnie Edytuj informacje.
  3. Wybierz Zmień typ konta na firmowe.
  4. Wybierz rodzaj działalności, wpisz swoje dane i zaznacz Kontynuuj.
  5. Sprawdź poprawność wszystkich informacji i wybierz Potwierdź.

Po zmianie konta na firmowe może być konieczne przesłanie dodatkowych informacji do weryfikacji. Jeśli będziemy musieli zweryfikować jakieś informacje, powiadomimy Cię o tym pocztą elektroniczną i umieścimy w Panelu Sprzedawcy baner informujący o kolejnych krokach.

 

Wskazówka
Gdy zaktualizujesz dane, zweryfikujemy Twoje konto bankowe, co może potrwać do 2 dni roboczych. Po zweryfikowaniu konta wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem, a Ty zaczniesz otrzymywać wypłaty na swoje nowe konto bankowe.

Czy te informacje były przydatne?

Pozostało znaków: 100

Dziękujemy za opinię! Aby uzyskać pomoc, kliknij Kontakt z nami.