Wyniki znalezione dla „Przedmiot jest niezgodny z opisem”

Jeśli otrzymasz przedmiot, ale będzie on niezgodny z opisem lub uszkodzony, możesz zwrócić zamówienie. Najpierw przejdź do strony Historia zakupów i sprawdź opis zakupionego przedmiotu. Jeśli masz pewność, że przedmiot jest niezgodny z opisem podanym w ofercie sprzedaży, Skontaktuj się ze sprzedawcą na stronie informacji o dostawie, aby poinformować, że chcesz zwrócić przedmiot.

Jeśli sprzedawca nie odpowie lub nie może rozwiązać Twojego problemu, a płatność za przedmiot została zrealizowana w systemie PayPal, możesz otworzyć sprawę w Centrum rozstrzygania PayPal w ciągu 180 dni od daty zakupu.

Jeśli płatność za przedmiot została uregulowana w inny sposób, możesz otworzyć sprawę w Centrum rozstrzygania eBay między 10. a 45. dniem od otrzymania przedmiotu.

Aby otworzyć sprawę w Centrum rozstrzygania eBay:

  1. Zaloguj się do swojego konta.
  2. Przejdź do strony Mój eBay i wybierz Historia zakupów.
  3. Znajdź przedmiot i wybierz Rozwiąż problem z menu.
  4. Wybierz opcję Przedmiot jest niezgodny z opisem. Jeśli numer przedmiotu nie jest wyświetlany, wpisz go. Wybierz opcję Kontynuuj.
  5. W polu Wybierz sposób płatności za przedmiot wybierz formę płatności. Jeśli wybierzesz PayPal, system przekieruje Cię do Centrum rozstrzygania PayPal. Jeśli wybierzesz opcję „Inna forma płatności”, podaj sposób zapłaty za przedmiot. Wybierz opcję Kontynuuj.
  6. Przeczytaj informacje podane w sekcji Sprawdź szczegóły sprawy i wybierz opcję Otwórz sprawę.
  7. System wyświetli stronę Twoja sprawa wraz z informacją o wysłaniu powiadomienia do sprzedawcy.

Gdy sprawa zostanie otwarta, sprzedawca ma 10 dni na odpowiedź. Sprzedawca ma dwie opcje odpowiedzi:

  • Chcę skontaktować się z kupującym, aby rozwiązać ten problem. Sprzedawca może wysłać Ci wiadomość
  • Chcę zaproponować kupującemu pełny zwrot pieniędzy. Sprzedawca oferuje pełny zwrot pieniędzy, ale najpierw musisz zwrócić przedmiot

Jeśli sprzedawca zaakceptuje Twój zwrot, na stronie Wiadomości otrzymasz e-mail o temacie „Zwróć przedmiot”. Musisz odesłać przedmiot do sprzedawcy w ciągu 5 dni roboczych. Kto ponosi koszty wysyłki zwrotnej, zależy od przyczyny zwrotu przedmiotu i warunków zwrotów.

Jeśli odsyłasz przedmiot, starannie go zapakuj i korzystaj z monitorowanej formy wysyłki. Jeśli zwracany przedmiot był używany, brakuje w nim części lub ulegnie uszkodzeniu podczas transportu z powodu niestarannego zapakowania, niektórzy sprzedawcy mogą potrącić część kwoty zwrotu pieniędzy, aby pokryć swoje straty. Zwrot pieniędzy zostanie przekazany na konto tej formy płatności, która została użyta do kupienia przedmiotu.

Jeśli sprzedawca nie odpowie w ciągu 10 dni od otwarcia sprawy lub nie rozwiąże problemu, możesz zamknąć sprawę bez rozwiązania problemu. W obu przypadkach po otwarciu sprawy musisz ją zamknąć w ciągu 60 dni. Aby zamknąć sprawę, zaloguj się do Centrum rozstrzygania eBay i wybierz jedną z następujących opcji:

  • Mój problem został rozwiązany. Chcę zamknąć tę sprawę. Problem uznaje się rozwiązany, jeśli otrzymasz przedmiot zgodny z opisem lub zwrot pieniędzy
  • Mój problem nie został rozwiązany. Chcę zgłosić tego sprzedawcę na eBay. W zależności od problemu możemy podjąć różne działania

Jeśli nie zamkniesz sprawy w ciągu 60 dni, zostanie ona automatycznie zamknięta, a sprzedawca nie zostanie zgłoszony w naszym systemie. Po zamknięciu sprawy nie można jej ponownie otworzyć i nie można otworzyć nowej sprawy dotyczącej tego samego zakupu.

Uwaga: zakupy opłacane ze zweryfikowanego konta PayPal są objęte Ochroną kupujących w systemie PayPal. W przypadku płatności kartą kredytową zapytaj wystawcę karty o programy ochrony kupujących dostępne w jego systemie. Płatności za pobraniem oraz przelewem nie są objęte żadnymi programami ochrony kupujących.

Czy te informacje były przydatne?

Pozostało znaków: 100

Dziękujemy za opinię! Aby uzyskać pomoc, kliknij Kontakt z nami.