Wyniki znalezione dla „Nie otrzymałem przedmiotu”

Przejdź do historii zakupów i sprawdź informacje o czasie na dostarczenie przedmiotu oraz adresie wysyłkowym.

Jeśli adres wysyłkowy podany przez Ciebie podczas realizacji transakcji jest nieprawidłowy, wybierz Skontaktuj się ze sprzedawcą na stronie informacji o dostawie i poproś sprzedawcę o anulowanie zamówienia. Jeśli sprzedawca nie wysłał jeszcze przedmiotu, może anulować zamówienie i ponownie wystawić przedmiot. Możesz jeszcze raz kupić ten przedmiot, podając poprawny adres. Jeśli sprzedawca wysłał już przedmiot, nie będzie mógł(mogła) anulować zamówienia ani zmienić adresu wysyłkowego. W takiej sytuacji zalecamy podjęcie próby odebrania paczki pod pierwotnie podanym adresem wysyłkowym.

Jeśli szczegóły zamówienia są prawidłowe, a szacowany czas na dostarczenie przedmiotu minął, przejdź do informacji o dostawie i wybierz Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby poinformować go o nieotrzymaniu przedmiotu.

Jeśli sprzedawca nie odpowie lub nie może rozwiązać Twojego problemu, a płatność za przedmiot została zrealizowana w systemie PayPal, możesz otworzyć sprawę w Centrum rozstrzygania PayPal w ciągu 180 dni od daty zakupu.

Jeśli płatność za przedmiot została uregulowana w inny sposób, możesz otworzyć sprawę w Centrum rozstrzygania eBay między 10. a 45. dniem od upływu szacowanego terminu dostawy.

Aby otworzyć sprawę w Centrum rozstrzygania eBay:

  1. Zaloguj się do swojego konta.
  2. Przejdź do strony Mój eBay i wybierz Historia zakupów.
  3. Znajdź przedmiot i wybierz Rozwiąż problem z menu.
  4. Wybierz Zgłoś nieotrzymanie przedmiotu. Jeśli numer przedmiotu nie jest wyświetlany, wpisz go. Wybierz opcję Kontynuuj.
  5. W polu Wybierz sposób płatności za przedmiot wybierz formę płatności. Jeśli wybierzesz PayPal, system przekieruje Cię do Centrum rozstrzygania PayPal. Jeśli wybierzesz opcję „Inna forma płatności”, podaj sposób zapłaty za przedmiot. Wybierz opcję Kontynuuj.
  6. Przeczytaj informacje podane w sekcji Sprawdź szczegóły sprawy i wybierz opcję Otwórz sprawę.
  7. System wyświetli stronę Twoja sprawa wraz z informacją o wysłaniu powiadomienia do sprzedawcy.

Gdy sprawa zostanie otwarta, sprzedawca ma 10 dni na odpowiedź. Sprzedawca ma możliwość wyboru opcji odpowiedzi:

  • Chcę skontaktować się z kupującym, aby rozwiązać ten problem. Sprzedawca może wysłać Ci wiadomość
  • Nie otrzymałem(łam) płatności lub płatność nie została jeszcze rozliczona. Podaj sprzedawcy szczegółowe informacje o sposobie uregulowania płatności za przedmiot
  • Przedmiot został już wysłany. Jeśli przedmiot został już wysłany, sprzedawca powinien dostarczyć Ci szczegółowe informacje o wysyłce
  • Chcę zaproponować kupującemu pełny zwrot pieniędzy. Sprzedawca może zaproponować Ci pełny zwrot pieniędzy

Jeśli sprzedawca nie odpowie w ciągu 10 dni od otwarcia sprawy lub nie rozwiąże problemu, możesz zamknąć sprawę bez rozwiązania problemu. W obu przypadkach po otwarciu sprawy musisz ją zamknąć w ciągu 60 dni. Aby zamknąć sprawę, zaloguj się do Centrum rozstrzygania eBay i wybierz jedną z następujących opcji:

  • Problem został rozwiązany. Chcę zamknąć tę sprawę. Problem uznaje się rozwiązany, jeśli otrzymasz przedmiot zgodny z opisem lub zwrot pieniędzy
  • Mój problem nie został rozwiązany. Chcę zgłosić tego sprzedawcę na eBay. W zależności od problemu możemy podjąć różne działania

Jeśli nie zamkniesz sprawy w ciągu 60 dni, zostanie ona automatycznie zamknięta. Po zamknięciu sprawy nie można jej ponownie otworzyć i nie można otworzyć nowej sprawy dotyczącej tego samego zakupu.

Uwaga: zakupy opłacane ze zweryfikowanego konta PayPal są objęte Ochroną kupujących w systemie PayPal. W przypadku płatności kartą kredytową zapytaj wystawcę karty o programy ochrony kupujących dostępne w jego systemie. Płatności za pobraniem oraz przelewem nie są objęte żadnymi programami ochrony kupujących.

Czy te informacje były przydatne?

Pozostało znaków: 100

Dziękujemy za opinię! Aby uzyskać pomoc, kliknij Kontakt z nami.