Wyniki znalezione dla „Odzyskiwanie pieniędzy za sprzedane przedmioty”

Jeśli nie otrzymasz płatności za sprzedany przedmiot, wykonaj następujące czynności:

  • Sprawdź sekcję Sprzedane na swoim koncie, aby upewnić się, że kupujący dokończył realizację transakcji. Jeśli tak, przy transakcji będzie widoczny niebieski znacznik. Jeśli kupujący nie dokończył realizacji transakcji, skontaktuj się z nim, korzystając z sekcji Moje wiadomości.
  • Upewnij się, że kupujący wysłał płatność na adres e-mail dodany do Twojego konta PayPal i potwierdzony.
  • Jeśli w aukcji został podany niepoprawny adres lub jego pisownia była nieprawidłowa, możesz ręcznie wysłać do klienta fakturę PayPal.


Dowiedz się więcej:

Czy te informacje były przydatne?

Pozostało znaków: 100

Dziękujemy za opinię! Aby uzyskać pomoc, kliknij Kontakt z nami.