Wyniki znalezione dla „Problemy i ich usuwanie”

Od sprzedawców oczekujemy odpowiedniego poziomu obsługi klientów. Jeżeli kupujący nie będzie zadowolony z transakcji, może ona zostać uznana za problem po stronie sprzedawcy. W statystyce problemów uwzględniamy:

  • Transakcje anulowane przez sprzedawcę (w przypadku wyczerpania zapasów lub jeśli sprzedawca nie zdecyduje się wysłać przedmiotu)
  • Sprawy zamknięte bez rozwiązania przez sprzedawcę (gdy konieczna była pomoc serwisu eBay i została stwierdzona wina sprzedawcy)             

Problemy zostaną automatycznie usunięte, jeżeli:

  • Kupujący nie zapłacił za przedmiot i zgłoszono przeciwko niemu sprawę o zaległą płatność za przedmiot
  • Problem był bezpośrednio spowodowany nieprawidłowym działaniem serwisu eBay
  • Podejmujemy działania przeciwko kupującym, którzy naruszają zasady dotyczące kupowania
  • Możemy stwierdzić, że problem wynika bezpośrednio z opóźnień komunikacji lub dostawy spowodowanych wadliwym działaniem systemu. Kwalifikujące się zdarzenia są wymienione na forum komunikatów.

Maksymalna liczba dozwolonych problemów zależy od poziomu sprzedawcy:

Najlepszy Sprzedawca

Nie więcej niż 0,5% transakcji i maksymalnie 3 problemy zgłoszone przez różnych kupujących
Przekracza standardyNie więcej niż 2% transakcji i maksymalnie 4 problemy zgłoszone przez różnych kupujących
Nie spełnia standardówPowyżej 2% transakcji i co najmniej 5 problemów zgłoszonych przez różnych użytkowników

Aby sprawdzić swój poziom obsługi, przejdź do Wskaźników sprzedawcy. Raport o wskaźniku problemów z transakcjami pokazuje, z którymi transakcjami był problem.

Wskaźnik problemów z transakcjami to suma transakcji anulowanych przez sprzedawcę i spraw zamkniętych bez rozwiązania przez sprzedawcę, podzielona przez łączną liczbę transakcji.

Dowiedz się więcej:

 

 

 

 

Czy te informacje były przydatne?

Pozostało znaków: 100

Dziękujemy za opinię! Aby uzyskać pomoc, kliknij Kontakt z nami.