Wyniki znalezione dla „Standardy obsługi dla sprzedawców i poziomy sprzedawców”

Od wszystkich sprzedawców wymagamy spełniania standardów obsługi.

Poziom obsługi uzyskany przez sprzedawcę jest określany na podstawie następujących parametrów:

  • Wskaźnik problemów z transakcjami
  • Sprawy zamknięte bez rozwiązania przez sprzedawcę
  • Wskaźnik opóźnień wysyłki

Na podstawie poziomu obsługi w ostatnim okresie oceny uzyskasz jeden z następujących poziomów na eBay:

Najlepszy Sprzedawca
Nasi najlepsi sprzedawcy, zapewniający obsługę klientów na doskonałym poziomie i cieszący się ich uznaniem

  • Najlepsi sprzedawcy otrzymują zniżki i inne korzyści
  • Sprzedawca może mieć na koncie nie więcej niż 0,5% transakcji z problemami
  • Spośród wszystkich transakcji nie więcej niż 0,3% może być zakończonych sprawami z tytułu Gwarancji zwrotu pieniędzy na eBay lub Programu ochrony kupujących PayPal bez rozwiązania problemu przez sprzedawcę
  • Sprzedawca może mieć na koncie nie więcej niż 5 transakcji wskazujących opóźnioną wysyłkę i maksymalnie 3% przedmiotów wysłanych z opóźnieniem

Przekracza standardy
Nasze minimalne standardy dla sprzedawców

  • Sprzedawca może mieć na koncie nie więcej niż 2% transakcji z problemami
  • Spośród wszystkich transakcji sprzedawcy nie więcej niż 0,3% może być zakończonych sprawami z tytułu Gwarancji zwrotu pieniędzy na eBay lub Programu ochrony kupujących PayPal bez rozwiązania problemu przez sprzedawcę

Nie spełnia standardów
Nie spełnia minimalnych standardów dla sprzedawców 

  • Wskaźnik problemów przekroczył 2% albo 0,3% łącznej liczby transakcji zawartych przez sprzedawcę zakończyło się sprawami z tytułu Gwarancji zwrotu pieniędzy na eBay lub Programu ochrony kupujących w serwisie PayPal bez rozwiązania problemu przez sprzedawcę
  • Aukcje takiego sprzedawcy mają niższe pozycje w wynikach wyszukiwania, a eBay może nałożyć na jego konto blokadę środków
  • Jeśli sprzedawca nie wykaże poprawy wyników w ciągu 90 dni, eBay może nałożyć na jego konto ograniczenia lub limity sprzedaży

 

W sekcji Wskaźniki sprzedawcy możesz sprawdzić swój aktualny poziom obsługi i zobaczyć, jaki status sprzedawcy zostałby Ci przyznany, gdybyśmy ocenili Twoje wyniki dzisiaj. 

Dowiedz się więcej:

 

 

Czy te informacje były przydatne?

Pozostało znaków: 100

Dziękujemy za opinię! Aby uzyskać pomoc, kliknij Kontakt z nami.