Wyniki znalezione dla „Jak poprawić poziom obsługi”

Aby poprawić poziom obsługi, skorzystaj z poniższych najlepszych rozwiązań i wskazówek:

Dokładnie i rzetelnie opisuj przedmioty i warunki zwrotów
  • Dodaj jak najwięcej zdjęć i szczegółowych informacji o przedmiocie, aby klienci wiedzieli, co kupują. W ten sposób ograniczysz prawdopodobieństwo zwrotu towaru
  •  
  • Dokładnie opisz w aukcji warunki zwrotów i płatności. Jeśli to możliwe, zaproponuj możliwość zwrotu w ciągu 30 dni
Utrzymuj swój wskaźnik problemów na niskim poziomie
  • Upewnij się, że masz sprzedawane przedmioty w magazynie. Jeśli dany przedmiot przestanie być dostępny, jak najszybciej zakończ aukcję
  • Jeśli korzystasz z subskrypcji Zaawansowanego menedżera sprzedaży, pamiętaj o ustawieniu alertów, aby otrzymać powiadomienie o niskim stanie zapasów
  • Szybko rozwiązuj problemy z kupującymi - zanim poproszą eBay o pomoc
Szybko wysyłaj przedmioty
  •  Zawsze podawaj w aukcji odpowiedni czas na wysłanie przesyłki (taki, w którym jesteś w stanie nadać paczkę)
  • Dostarcz paczkę do przewoźnika w czasie na wysłanie przesyłki wskazanym w aukcji i korzystaj z usług przewoźnika podanego w opisie aukcji
  • Dodaj informacje o śledzeniu przesyłki, zapewniając pracownikom eBay i kupującym aktualne dane o statusie dostawy
Przydatne wskazówki
  • Rozważ korzystanie z etykiet eBay, aby otrzymywać zniżki na wysyłkę i automatycznie dodawać informacje o śledzeniu paczki
  • Rozważ korzystanie z usługi odbioru i skanowania Twoich paczek przez kuriera w Twoim miejscu pracy
  • Zapoznaj się z nowymi funkcjami indywidualnej konfiguracji procesu zwrotu, aby uprościć i przyspieszyć obsługę zwrotów poprzez automatyczne zatwierdzanie, zwroty pieniędzy i wymiany

 

Dowiedz się więcej:

 

 

Czy te informacje były przydatne?

Pozostało znaków: 100

Dziękujemy za opinię! Aby uzyskać pomoc, kliknij Kontakt z nami.